Dieta dr Ewy Dąbrowskiej- przykładowy jadłospis

Cześć!

Dieta dr Ewy Dąbrowskiej to nie dieta odchudzająca czy szybka dieta cud. To lekarstwo na wiele chorób i dolegliwości. Kuracja skutecznie oczyszcza organizm i jest dość ekstremalna. Przestrzegając jej można złagodzić objawy wielu chorób autoimmunologicznych, ale też poprawić samopoczucie i  poczuć się lepiej w swojej skórze. Ma swoje zalety i wady. Warto sprawdzić na sobie jak organizm reaguje na takie odżywianie. Może trwać od kilku dni o sześciu tygodni. 
Jak wygląda przykładowy jadłospis?

Śniadanie 
koktajl- szklanka puree z dyni, sok z dwóch jabłek, pół szklanki ciepłej wody i przyprawy korzenne do smaku- cynamon, mielone goździki, imbir.
Letni koktajl na dobry początek dnia, dynia jest bardzo sycąca, a koktajl przyjemnie słodki i bardzo smaczny.




Obiad
Kolorowe leczo, duża miska pysznych warzyw- papryka, pomidory, cukinia, cebula, jarmuż. Do tego sporo przypraw pieprz, kumin, wędzona papryka i trochę soli.
Pyszne i rozgrzewające danie. 




Kolacja
Surówka z kiszonej kapusty i marchewki. Pieczone frytki z pietruszki z sosem pomidorowym. 

Na detoksie dozwolone są trzy posiłki w ciągu dnia, ale kiedy czuje się głód dozwolone są przekąski. Można zjeść warzywa, chipsy z jarmużu, marchewki, pomidora..
Dobrym rozwiązaniem jest też sok pomidorowy. W ciągu dnia wypijam też sporo wody i herbat ziołowych. 

Dużym plusem diety jest to, że codzienne jem sporo kiszonek, a dzień rozpoczynam od szklanki zakwasu z buraka. Dziś dziesiąty dzień. Dam znać po dwóch tygodniach jakie są moje odczucia. 

Macie doświadczenie z dietą dr Ewy Dąbrowskiej?

Pozdrawiam,
Daria


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger